3 Juta Pelanggan RFID Ketika Ini, Touch ‘n Go Sasar 4 Juta Menjelang Akhir 2024

Touch ‘n Go RFID dibangunkan dengan objektif untuk menyediakan cara yang lebih lancar dan mudah untuk membuat pembayaran tol. Tetapi juga kini pengguna boleh membuat pembayaran bahan api tanpa sentuhan.

Melangkaui tol dan transit, kemudahan tanpa tunai Touch 'n Go juga diperluaskan kepada pembayaran untuk tempat letak kereta. Ketika ini, terdapat kira-kira 1,500 tapak letak kereta menyokong Touch ‘n Go di seluruh negara, dengan 125 di Pulau Pinang sahaja.

Touch ‘n Go kini sedang mengadakan kempen di Pulau Pinang untuk menggalakkan pilihan pembayaran tanpa tunai dan lancar untuk pengalaman mobiliti bersepadu meliputi tol, transit dan tempat letak kereta di kalangan rakyat Pulau Pinang.

Kempen “Walao Eh Just In Penang”  ini sudah pun bermula dari 23 September 2023 lalu dan akan berlangsung sehingga 15 Disember 2023 nanti.



 

Sepanjang kempen ini, anda berpeluang mendapatkan rebat segera bernilai RM5 apabila membeli produk berikut di lokasi kempen:-

  1. Tag Touch 'n Go RFID

  2. Bundle tag Touch 'n Go RFID dan kad Touch 'n Go dinaik taraf

  3. Bundle tag Touch 'n Go RFID dan Charm


Untuk ketahui lebih lanjut tentang lokasi kempen Walao Eh Just In Penang” ini, lawati halaman media sosial rasmi Touch 'n Go Malaysia.

Touch ‘n Go Sdn Bhd (“Touch ‘n Go”) memaklumkan, setakat ini terdapat seramai 3 juta pelanggan RFID. Tetapi mereka mensasarkan jumlah itu akan meningkat kepada 4 juta menjelang akhir 2024 akan datang.

[suggest}

Sumber: Siaran media TnG, Paul Tan

(Beli pelbagai produk rasmi Touch ‘n Go di Shopee dan Lazada)