Maybank kini memaklumkan akan menjalankan Soal Selidik Pengalaman Pelanggan bagi meningkatkan lagi perkhidmatannya, bermula Ogos hingga November 2024.
Menurut Maybank, tinjauan ini akan menggunakan pensampelan rawak. Oleh itu, pengguna mungkin akan menerima panggilan daripada Maybank atau secara dalam talian melalui aplikasi MAE – tempoh tinjauan sekitar 15-20 minit.
Untuk tinjauan secara panggilan, berikut merupakan senarai nombor telefon yang mungkin akan menghubungi anda:
- 03 78869451
- 012 3462256
- 012 4722257
- 012 4723859
- 012 4723879
- 012 4723697
- 012 4726862
- 012 4722590
- 011 18743527
- 011 70285226
- 011 70285207
- 011 70285270
- 011 70285212
- 011 70285221
- 011 70285322
- 011 70285279
- 011 70285278
- 011 70285291
- 011 70285238
- 011 70285253
- 011 70285293
- 011 70285255
- 011 70285237
Dalam pada itu, Maybank mengingatkan bahawa pihaknya tidak akan meminta sebarang maklumat peribadi atau akaun, dan semua maklum balas akan dirahsiakan.
Untuk keterangan lanjut, hubungi Maybank di talian 03 5891 4775.
{suggest}
Sumber: Maybank