Ketua Pegawai Operasi PKNS, Norita Sidek berkata menerusi VTR itu, pelanggan mendapat akses secara menyeluruh dengan gambaran visual di segenap ruang yang memberi pengalaman berada di dalam rumah berkenaan secara maya.
"Secara tidak langsung ia dapat menarik minat dan seterusnya pelanggan dapat membuat keputusan untuk membeli produk hartanah PKNS tanpa perlu ke tapak projek.
"Pembeli hanya perlu melawat laman web PKNS Property untuk menggunakan kemudahan VTR bagi melihat hartanah yang mereka minat untuk beli," katanya kepada pemberita di Hari Bersama Pelanggan PKNS yang dianjurkan di Kompleks PKNS, di sini, hari ini.
Turut dilancarkan pada hari ini ialah PKNS Loyalty Card sebagai tanda penghargaan kepada pelanggan yang telah membeli produk hartanah PKNS.
Norita berkata kad berkenaan akan diberikan kepada pelanggan PKNS yang membeli hartanah bermula dari 2010 dimana setiap pembelian seunit hartanah melayakkan pembeli menerima satu unit kad berkenaan.
"Kelebihan yang dimiliki pemilik kad ini ialah mereka akan menerima pelbagai keistimewaan dan diskaun menarik untuk perkhidmatan di anak syarikat PKNS antaranya seperti Pusat Konvensyen Shah Alam, rangkaian Hotel De Palma dan Kelab Golf Seri Selangor.
-- BERNAMA
Berkaitan
- (Ulasan) Vivo V15 Pro - Dilengkapi Pop-Up Kamera Dengan Pilihan Warna Yang Menarik
- Selain Menghantar Mesej, Messenger Kini Menawarkan Permainan Segera
- Infrastruktur Jalur Lebar Malaysia Dinaik Taraf, Kemudahan Internet Akan Menjadi Pantas Tidak Lama Lagi
- Lenovo Akan Memasang Aplikasi Microsoft Office,Skype dan OneDrive Di Dalam Peranti Android Mereka
- CIMB Nyatakan Sistem Kad Debit Dan Kredit Sudah Dibaik Pulih
- Redmi K30 Pro Dan Redmi K30 Pro Zoom Edition Diumumkan, Dilengkapi Snapdragon 865 Dan Kuad Kamera
- 'SMS Pertama Di Dunia' Dijual Dalam Bentuk NFT Pada Nilai Lebih Setengah Juta
- Perisian Microsoft Office 365 Boleh Dimuat Turun Dari Mac App Store
- Honor 20 Lite Memasuki Pasaran Malaysia Secara Rasmi, Dijual Pada Harga RM949
- Dua Vivo V19 Satu Harga Melalui Pelan Maxis Zerolution