Bagi mengutamakan keselamatan dan kesihatan pihak awam serta pekerja, MCMC menyatakan tindakan ini adalah sebagai langkah untuk berjaga-jaga berikutan penularan pandemik COVID-19.
Bagaimanapun, aduan masih boleh disalurkan melalui portal aduan rasmi MCMC, e-mel serta WhatsApp di talian 016 - 220 6262 dengan waktu operasi Isnin hingga Jumaat, bermula 8.30 pagi hingga 5.30 petang.
Sementara itu, kedua-dua perkhidmatan berkenaan akan digantung sehingga ke satu tarikh yang akan dimaklumkan kelak.
Sumber: MCMC
Berkaitan
- MCMC: Pengguna Media Sosial Diingatkan Jaga Kesopanan Dan Tatasusila
- Laporan MCMC: Kelajuan Rangkaian 4G Malaysia Di Bawah 30Mbps
- Inisiatif JENDELA Terima Pengiktirafan Antarabangsa - MCMC
- MCMC Melarang Perjanjian Eksklusif Penyedia Perkhidmatan Telekomunikasi Di Bangunan Tinggi
- MCMC Diarah Selesai Isu Mutu, Kualiti Perkhidmatan Telekomunikasi Sebelum Jun - Fahmi
- MCMC: Guna Peruntukan 1GB Data Percuma Sebaiknya Untuk PdPR
- Seorang Kakitangan SKMM Disahkan Positif Covid-19, Kaunter Aduan Pengguna Ditutup
- Elak 'Scam', MCMC Arah Telco Larang Pautan URL Dalam SMS - Teo
- MCMC Nafi Keluar E-mel, Mesej Tawar Bantuan Pindah Hadiah Wang Tunai
- MCMC: Henti Sebar Video Tiga Beradik Maut Akibat Renjatan Elektrik