Bagi mengutamakan keselamatan dan kesihatan pihak awam serta pekerja, MCMC menyatakan tindakan ini adalah sebagai langkah untuk berjaga-jaga berikutan penularan pandemik COVID-19.
Bagaimanapun, aduan masih boleh disalurkan melalui portal aduan rasmi MCMC, e-mel serta WhatsApp di talian 016 - 220 6262 dengan waktu operasi Isnin hingga Jumaat, bermula 8.30 pagi hingga 5.30 petang.
Sementara itu, kedua-dua perkhidmatan berkenaan akan digantung sehingga ke satu tarikh yang akan dimaklumkan kelak.
Sumber: MCMC
Berkaitan
- Elak 'Scam', MCMC Arah Telco Larang Pautan URL Dalam SMS - Teo
- MCMC Sekat 6,381 Laman Sesawang Judi Dalam Talian
- MCMC: Hormati Mangsa Tragedi, Elak Sebar Visual Insiden Pesawat Terhempas Di Elmina
- MCMC Keluarkan Notis Kepada 4 Syarikat Telekomunikasi
- MCMC Teliti Teknologi Baharu Untuk Tambah Baik Perkhidmatan Internet
- MCMC Akan Pastikan Gabungan Digi-Celcom Tidak Monopoli Pasaran
- MCMC: Hati-Hati Dengan Taktik Penipuan Ambil Alih Akaun WhatsApp
- MCMC Bekukan Pemberian Lesen Baharu Perkhidmatan Kurier Selama Dua Tahun
- MCMC Ingatkan Pengguna Media Sosial Untuk Jaga Tingkah Laku Ketika Beri Pandangan
- Elak Kongsi Gambar, Video Mangsa Tragedi Di Ipoh - MCMC