Syarikat telekomunikasi itu merupakan syarikat tunggal di Malaysia dan Asia Tenggara yang telah dinobatkan sebagai pemenang dalam kategori tersebut.
Aplikasi mudah alih Hotlink telah dipilih sebagai salah satu pemenang dalam kategori UX daripada 11,000 penyertaan dari lebih 72 negara oleh sebuah panel yang terdiri daripada 132 pakar reka bentuk global tersohor.
Majoriti daripada 7 juta pelanggan Hotlink menggunakan aplikasi tersebut untuk menguruskan akaun prabayar dan pascabayar mudah alih mereka, turut menikmati ganjaran daripada lebih 100 rakan kongsi di Malaysia.
"Kami sentiasa mengutamakan pengalaman pelanggan dalam semua usaha kami merentas seluruh syarikat, merangkumi semua titik sentuh sama ada fizikal mahupun digital di mana kami terus mempergiatkan usaha untuk memenuhi keperluan pelanggan dengan lebih baik,” kata Loh Keh Jiat, Ketua Pegawai
Pemasaran Maxis.
iF Design Award merupakan pertandingan reka bentuk antarabangsa yang dianjurkan setiap tahun oleh iF International Forum Design GmbH, sebuah organisasi reka bentuk bebas yang paling lama ditubuhkan pada peringkat global, berasal dari Hannover, Jerman.
{suggest}
Sumber: Siaran media Maxis
Berkaitan
- Hotlink Menawarkan Data Percuma 44GB Eksklusif Untuk Pelanggan Mereka Yang Menggunakan Aplikasi Hotlink RED
- Menara Telekomunikasi Terbakar, Perkhidmatan Celcom Dan Maxis Di Telupid Perlu Sedikit Masa Lagi Untuk Pulih
- Pengguna Sedang Alami Isu Rangkaian, Maxis Ambil Maklum
- Maxis eKelas Kini Tersedia Di Seluruh Negara Melalui DELIMa
- Jom Dapatkan Vivo Y17 Hanya Pada Harga RM1 Dengan MaxisONE Plan
- Untung Bersih Maxis Menurun Pada Suku Pertama Tahun Ini
- Gangguan Rangkaian 4G Celcom, Digi Dan Maxis Di Kg. Gasak Chini Kerana Vandalisme
- Maxis Beri Naik Taraf Kelajuan Percuma Dan Pelan Fiber Baharu Serendah RM89
- Maxis Dipilih Tawar Perkhidmatan Internet Kepada 12,000 Kediaman Serta Pembangunan Komersial Di Pulau Pinang
- Maxis Jalankan Aktiviti Penyenggaraan Sehingga 11 Februari Ini Di Beberapa Kawasan