Maney, Platform Mudahkan Pengguna Cari Perkhidmatan Yang Dipercayai

Datum ClearMind melancarkan Aplikasi Perkhidmatan Maney yang memudahkan pengguna mencari perkhidmatan yang boleh dipercayai.

Kewujudan Maney adalah untuk kekal dalam menyelesaikan masalah yang dilalui oleh kedua-dua pihak; iaitu penyedia perkhidmatan dalam menjana keuntungan dan pengguna yang mencari perkhidmatan bagi menjimatkan wang - seperti yang dicadangkan oleh Maney.

"Maney berusaha untuk mewujudkan platform ekosistem yang adil untuk kedua-dua pengguna (pembeli) dan penjual,” Davis Tan; Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Datum ClearMind.



Pada masa ini, Maney berada dalam Fasa 1 iaitu menjemput penyedia perkhidmatan untuk memperolehi mengakses lebih awal; dan memberi peluang membentuk aplikasi ini.



Sasaran utama Maney melalui Fasa 1 ini ialah membantu Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) menjana keuntungan di dalam sebahagian daripada jangkaan USD 1 trilion yang dijangkakan di Asia Tenggara menjelang 2030.



Maney kini menjemput semua pembekal perkhidmatan (perniagaan) untuk bersama-sama menerokai peluang ini dan meningkatkan tawaran perkhidmatan mereka dengan menghubungi pasukan Maney melalui e-mel kepada [email protected].

Aplikasi  Maney tersedia dimuat turun untuk telefon pintar Android dan iOS.

Untuk info lanjut, layari laman rasmi https://maney.app/.

{suggest}

Sumber: Siaran media Datum ClearMind

Berkaitan