Memulakan khidmat pada 2015, terbaru seorang pengguna bertanyakan adakah benar ia akan dihapuskan.
Tq. Mytv perlu keluarkan kenyataan rasmi utk menjelaskan kedudukan sebenar mereka. Saya telahpun minta SKMM supaya menyediakan laporan berkenaan masalah ini dan serahkan kpd saya secepat yang boleh. https://t.co/lh4FUZINOf
— GobindSinghDeo (@GobindSinghDeo) October 31, 2018
Pertanyaan yang dibuat menerusi akaun Twitter itu kemudiannya dijawab oleh YB Gobind Singh Deo dengan menyatakan pihak MyTV perlu mengeluarkan kenyataan rasmi untuk menjelaskan kedudukan mereka yang sebenar.
Beliau juga sudah memaklumkan kepada pihak SKMM supaya menyediakan laporan berkenaan isu tersebut dan dihantar kepada beliau secepat yang mungkin.
Selain itu, terdapat juga aduan pengguna tentang masalah gangguan di beberapa kawasan dan ia mengambil masa yang lama untuk diselesaikan. YB Gobind Singh Deo berpendapat pihak MyTV perlu bertindak dengan pantas keatas aduan yang dibuat pengguna.
Penting utk MYtv selaku pembekal perkhidmatan kpd masyarakat utk ambil serius aduan yg dibuat dan memberikan maklumbalas yg berkesan. Perlu jelaskan kedudukan mereka dgn cepat, nyatakan masalah yg berlaku dan langkah2 yg akan diambil utk mengatasinya. https://t.co/oKVv912zAi
— GobindSinghDeo (@GobindSinghDeo) October 31, 2018
Berkaitan
- Whatsapp Bakal Perkenal Aplikasi Yang Memudahkan Peniaga Dan Pembeli Berhubung
- LG Gram Tahun 2017 Bakal Dilengkapkan Dengan Pengimbas Cap Jari
- Guna Aplikasi Ini Untuk Cari Dan Padam "Duplicate File" Di Dalam Telefon Android Anda
- Beli Telefon Pintar Vivo, Anda Berpeluang Nikmati Percutian 6 Hari Di Luar Negara
- ASUS ROG Phone 3 Mungkin Diumumkan Julai Ini
- Moto X4 Akan Didagangkan Di Malaysia Tidak Lama Lagi
- Beli Samsung Galaxy Tab S6 Lite Sebelum 31 Julai, Percuma Papan Kekunci
- Qualcomm Menyatakan Telefon Pintar Dengan Kamera 64MP Dan 100MP+ Mungkin Hadir Penghujung Tahun Ini
- Xiaomi Mi 9 Mula Terima Kemaskini MIUI 11 Berasaskan Android 10
- Imej OnePlus 7 Pro Mula Dikongsikan, Rekaan Kemas Dengan Skrin Yang Luas