Ia adalah ikon Instagram yang hadir dengan warna yang lebih cerah. Tiada perbezaan daripada segi reka bentuk, hanya warnanya.
Pasti anda segelintir yang perasan namun fikir ia hanya mainan minda atau kesilapan minda. Tidak, ia memang perubahan yang dibawakan Instagram pada semua pengguna.
Untuk mencubanya, kedua-dua pengguna daripada iOS dan Android boleh mula kemas kini melalui Play Store dan App Store sekarang.
Namun, saya rasa ramai yang masih merindui logo lama Instagram sewaktu zaman awal ia mula popular. Jika diadakan undian, barangkali majoriti pengguna menginginkan pilihan untuk menggunakan logo berwarna coklat tersebut.
Seperti pengenalan logo baharu juga, ia tidak menerima reaksi positif kerana ramai yang berkata ia terlalu terang dan menyakitkan mata.
Selain itu, satu lagi pemberitahuan ialah penyertaan warna pada ikon pautan untuk stickerdan font yang sedikit tebal dalam Instagram Stories.
Baca juga:
- WhatsApp Sudah Bangunkan Ciri Keluar ‘Group’ Tanpa Pengetahuan Ahli Lain
- Status WhatsApp Juga Akan Terima Ciri Baharu Seperti Instagram Stories
- Cara Sembunyikan Akaun Instagram Anda Daripada "Suggested For You", Elak Diikuti Orang Tidak Diingini
Berkaitan
- eBeliaRahmah: Kementerian Kewangan Jelaskan Kenapa TNG eWallet, Boost Dan Setel Dipilih
- Dijangka Ini 5 Ciri Baru Dalam iOS 16.2, Tapi Mungkin Hanya 1 Yang Menarik Perhatian Anda
- vivo X90 Dan X90 Pro Tiba Di Malaysia - Sensor 1 Inci, Kamera ZEISS, 120W
- realme 10 Rasmi Untuk RM999, Dilengkapi Super AMOLED Dan Kamera 50MP
- KLIA: Sepatutnya Tukar 5 Tahun Lepas, Aerotrain Diumum Beroperasi Tahun Depan
- Peranti Boleh Lipat vivo Akan Dilancar 11 April, Guna Snapdragon 8 Gen 1
- Elon Musk Disaman Pelabur Twitter Kerana Lambat Umumkan Pemilikan
- 'Lipas Cyborg', Boleh Digunakan Untuk Operasi Menyelamat
- KLIA Ekspres Sokong Pembayaran Dengan Setel
- Suruhanjaya Persaingan Sambut Baik Usaha Kerajaan Cuba Isu Henti Monopoli Touch 'n Go