Ia adalah ikon Instagram yang hadir dengan warna yang lebih cerah. Tiada perbezaan daripada segi reka bentuk, hanya warnanya.
Pasti anda segelintir yang perasan namun fikir ia hanya mainan minda atau kesilapan minda. Tidak, ia memang perubahan yang dibawakan Instagram pada semua pengguna.
Untuk mencubanya, kedua-dua pengguna daripada iOS dan Android boleh mula kemas kini melalui Play Store dan App Store sekarang.


Namun, saya rasa ramai yang masih merindui logo lama Instagram sewaktu zaman awal ia mula popular. Jika diadakan undian, barangkali majoriti pengguna menginginkan pilihan untuk menggunakan logo berwarna coklat tersebut.

Seperti pengenalan logo baharu juga, ia tidak menerima reaksi positif kerana ramai yang berkata ia terlalu terang dan menyakitkan mata.

Selain itu, satu lagi pemberitahuan ialah penyertaan warna pada ikon pautan untuk stickerdan font yang sedikit tebal dalam Instagram Stories.
Baca juga:
- WhatsApp Sudah Bangunkan Ciri Keluar ‘Group’ Tanpa Pengetahuan Ahli Lain
- Status WhatsApp Juga Akan Terima Ciri Baharu Seperti Instagram Stories
- Cara Sembunyikan Akaun Instagram Anda Daripada "Suggested For You", Elak Diikuti Orang Tidak Diingini
Berkaitan
- Pengguna Tempatan Mula Terima Ciri Twitter Circle, Seumpama Close Friends Instagram
- Pengguna MySejahtera Yang Guna Android, Anda Tak Perlu Lagi Tekan 'Check Out'
- Brazil Tarik Semula Sekatan Terhadap Telegram Selepas 2 Hari Perintah Dikeluarkan
- Rangkaian Celcom Di 16 Kawasan Banjir Ini Telah Dibaik Pulih
- WhatsApp Kata 2022 Ialah Tahun Inovasi Terbesar Mereka, Ini 23 Ciri Baharu Telah Diperkenal
- Dewan Perwakilan AS Haramkan TikTok Pada Peranti Milik Kerajaan
- Ini Tawaran HONOR Sempena 11.11
- Pengerusi Interim SKMM Letak Jawatan
- Instagram Akan Benarkan Pengguna Letak Lagu Pada Gambar
- Black Shark 5 Dan 5 Pro Mula Dijual Di Malaysia Serendah RM2,299