Semenjak Perintah Kawalan Pergerakan Diperketat (PKPD) dilaksanakan semula diseluruh negara, sebahagian besar premis ditutup termasuklah pusat servis telekomunikasi.
Terbaru, vivo mengumumkan yang pusat servis mereka akan terus ditutup sehingga diberitahu kelak.
Namun begitu, pelanggan masib boleh mendapatkan khidmat pelanggan “one-to-one” secara atas talian untuk urusan beli belah atau khidmat lepas jualan menerusi janji temu.
Langkah-langkah membuat janji temu adalah seperti berikut:
- Imbas kod QR atau layari pautan ini https://forms.gle/BA5CnSS8VWpkWrRJ8.
- Isikan butiran di Google Form.
- Perunding jualan vivo akan hubungi untuk pengesahan janji temu.
Tambahan lagi, barangan yang dibeli menerusi perkhidmatan one-to-one ini akan dihantar terus ke pintu rumah melalui perkhidmatan penghantaran ekspres satu hari vivo.
Selain itu, waranti produk vivo yang akan tamat dalam tempoh PKPD ini ditawarkan lanjutan selama 30 hari.
Sumber: siaran akhbar vivo Malaysia
Baca juga – vivo Tawar Diskaun Sehingga RM1,000 Untuk Jualan 7.7 Di Shopee
Baca juga – Siri vivo Y12A Dilancarkan Di Pasaran Malaysia Pada Harga RM529