Harga Cecah RM6000, Lebih Mahal Tapi Inilah Ultra Sebenar

Memperkenalkan Galaxy S21 Ultra. Cip baharu. Rekaan baharu. Kamera lebih berkuasa dan dipertingkatkan. Lagi menarik, ada sokongan S-Pen, yang pertama untuk siri S.

Beli Samsung Galaxy S21 Ultra:
Lazada:
https://invol.co/cl2inbf
Shopee
https://invol.co/cl2inal


Setup Video
Camera:
https://invol.co/cl1ocqw​
https://invol.co/cl1octp​
Lens:
https://invol.co/cl1ocu0​
https://invol.co/cl1ocuy​
Lighting:
https://invol.co/cl1ocvp​
https://invol.co/cl1ocwi​
Microphone:
https://invol.co/cl1ocxw​
https://invol.co/cl1od16​

Mari join Wiser Army
Website:
https://wiser.my/​
Facebook:
https://www.facebook.com/wiser.my​
Instagram:
https://www.instagram.com/wiser.my/​
Twitter:
https://www.twitter.com/officialwisermy​

Penyampai :
https://www.instagram.com/meoflaxz/​
Editor video:
https://www.instagram.com/syaza.syafena/​

Channel lain
Inside Wiser:
https://www.youtube.com/channel/UCFgO​...
Wiser Plus:
https://www.youtube.com/channel/UCIJx​...

#SamsungGalaxyS21Ultra #GalaxyS21
Komen
mhdmuizz
masih releven ke pakai s6 edge 2021
Tarmizi Putera
Next new video, S21 Ultra v Iphone 12 Pro please
Asakura Hibiki
Lagi indah jika sd card bersama.. tidak mengurangkan sedikit pun kelebihan yang ada...
Mr 00
Mana muaz menghilang
Mohamad Rahime Adin
Samsung Penipu la...Enynos ? Hahahahaha 😝
Bisyir Hanifah
Hp mmpu tgk je la..leh bli moto sebijik..
Rusade Stapa
Vivo jugk x mgecewakn kikikiki
mohd hanafi
gila kentang mahal...hahaha, kan baru2 ni KWSP untuk ketegori i-sinar nak mansuhkan syarat , jadi lepasni boleh la usha dulu hhahahahahaha
Satria69 Satria69
👍
iman rahman
Review terbaik.. syabas!
Ap3x StyLo
Snapdragon Noob, mana power... Baik pakai samsung harga mahal sama mcm iphone drpd pakai hp murah jenama cina xde kualiti... Wakakakaka.. Exynos dan Bionic mmg chipset terbaik xde sapa boleh tandingi... 😁😁😁
Huawei dah xde peminat lg semenjak xde GMS.. next telepon cina mana plak xde GMS kene ban dgn US... 🤣🤣🤣
mrzzat vlogger
Content : s21 ultra
Ad : s21 ultra
Mantekk
Mody channel
boekkk siot review... i like... terbaikk bro
Joez Ironcobra
presentation yg TERRRSANGAT DETAIL!!!!!
Khalif Haizam
Ini baru betul review siap bagi ilmu baru lagi
fiqry mdyusoff
superb explanation meaor, padat & padu terok!
Sabri Sab
Penerangan nmpk dah lebih profesional...good job eman tiino....buang kotak tu terbaik...cam gampang nganjing hahahahaha...
Hazimi muhammad
terbaik bunkk!
FAIQ Armageddon
Tggu ah 6bulan. Jatuh ah tu ke 3.5k😜
Ammar Rosdi
5:08
paling nice buat review tibe ii iklan youtube phone nyer sendiri :v