Twitter menghasilkan ciri pelekat kartun ini untuk menarik ramai syarikat pengiklanan untuk mengiklankan logo produk mereka di Twitter.
Twitter sudah berjaya menghasilkan ciri pelekat kartun yang di
klonkan dari Snapchat bulan lepas. Namun ianya perlu dibayar oleh
pengguna yang mahu menggunakan pelekat kartun di dalam gambar.
Iklan terbaru yang ditaja oleh Pepsi yang membayar lapan jenis pelekat kartun, enam darinya ialah pelekat smiley face, satu pelekat kartun bergambar piala dan satu lagi logo Pepsi sendiri.
Mungkin ramai yang mengangap bahawa pelekat kartun tidak menjadi rebutan kerana ianya tidak cool berbanding aplikasi lain yang jauh lagi menarik. Namun Twitter memberitahu bahawa pelekat kartun ini telah digunakan sebanyak lebih sejuta kali setakat ini.
Berkaitan
- Kajian Pengguna Telefon Bimbit 2018 - Pastikan Anda Hanya Melayan Dua Nombor Ini Sahaja
- Tunafoto- Photobomb Dalam Bahasa Melayu
- Google Tawarkan Hadiah Bernilai Jika Anda Boleh Menggodam Peranti Nexus
- DJI Dilaporkan Akan Mengeluarkan Drone Mavic Yang Mampu Dilipat.
- Asus ROG Strix SCAR II - Miliki Semua Yang Anda Mahu Pada Sebuah Laptop Gaming
- Peranti Oppo Dengan Sokongan Cip Snapdragon 855 Tersenarai Di Laman Geekbench
- Tunjuk Skil 'Mobile Photography' Anda Dalam Pertandingan Seni Fotografi Publika Hari Malaysia 2019
- Rangkaian 5G Dengan Kelajuan 1000Mbps Bakal Diperkenalkan di India Seawal Tahun Ini.
- Senarai Lebih 20 Peranti Samsung Yang Bakal Menerima Kemaskini Android Pie Dikeluarkan
- Slate 15: Komputer Riba Dengan Bahan Binaan Premium Dan Kad Grafik NVIDIA RTX 2060