Twitter menghasilkan ciri pelekat kartun ini untuk menarik ramai syarikat pengiklanan untuk mengiklankan logo produk mereka di Twitter.
Twitter sudah berjaya menghasilkan ciri pelekat kartun yang di
klonkan dari Snapchat bulan lepas. Namun ianya perlu dibayar oleh
pengguna yang mahu menggunakan pelekat kartun di dalam gambar.
Iklan terbaru yang ditaja oleh Pepsi yang membayar lapan jenis pelekat kartun, enam darinya ialah pelekat smiley face, satu pelekat kartun bergambar piala dan satu lagi logo Pepsi sendiri.
Mungkin ramai yang mengangap bahawa pelekat kartun tidak menjadi rebutan kerana ianya tidak cool berbanding aplikasi lain yang jauh lagi menarik. Namun Twitter memberitahu bahawa pelekat kartun ini telah digunakan sebanyak lebih sejuta kali setakat ini.
Berkaitan
- Facebook Stories - Bakal Diperkenalkan Untuk Desktop
- Honor Note Bakal Buat Kemunculan Semula Selepas Dua Tahun
- Uber Memberi Diskaun Perjalanan KLIA ke KL Serendah RM60
- Syarikat Asean Perlukan 184 Hari Untuk Mengesan Pelanggaran Keselamatan Siber
- PlayStation Kini Tampil Dengan PlayStation VR
- Honor Rasmikan Portal E-Dagang Di Malaysia, Hadir Dengan Promosi '7uly Madness Offers'
- Fon Telinga Tanpa Wayar BeatsX Mula Dijual Di Pasaran US Esok
- Oppo A5 Dilancarkan Di China, Hadir Dengan Sokongan AI
- Kenali Cip Pemproses Milik Xiaomi Sendiri Iaitu Pinecone Surge S1
- Google Stadia Kini Rasmi - Main Tanpa Muat Turun, Di Mana Sahaja