Ia turut melibatkan kaunter aduan di semua pejabat SKMM.
Walaubagaimanapun kini SKMM memaklumkan bahawa Talian Khidmat Pelanggan 1800 188 030 mereka sudah kembali beroperasi seperti biasa bermula 25 Januari 2021.
Waktu operasi Talian Khidmat Pelanggan SKMM adalah dari jam 8.30 pagi hingga 5.30 petang setiap hari Isnin hingga Jumaat.
Bagi yang belum sedia maklum, selain menerusi panggilan telefon anda juga boleh menyalurkan aduan anda menerusi portal aduan SKMM (https://aduan.skmm.gov.my) atau melalui e-mel ([email protected]).
Atau anda juga boleh menyalurkan aduan terus kepada pihak SKMM melalui platfom WhatsApp di nombor 016-2206262.
Sumber: SKMM
Berkaitan
- Sebanyak 130 Permohonan Dibuat oleh Syarikat A.S Yang Mahu Berurus Niaga Dengan Huawei Tapi Tiada Satu Pun Diluluskan Pentadbiran Trump
- Berlaku Gangguan Perkhidmatan Internet Di Sarawak, Pulih Sepenuhnya Ogos Nanti
- Aduan Rangkaian Telekomunikasi Setakat Jun 2022 Menurun Lebih 60% Berbanding Tahun Lalu - JENDELA
- 12 Sekolah Di Lembah Pantai Bakal Dapat Capaian Internet Lebih Pantas
- 4 Saluran Betul Bagi Mengadukan Rasa Tidak Puas Hati Terhadap Syarikat Perkhidmatan Internet
- SKMM Dan 15 Syarikat Telekomunikasi Berkempen Melindungi Pengguna Dari Penipuan
- Kampung Pinggan-Pinggan Kini Miliki Pusat Internet Pertama Di Malaysia Yang Menyokong Kelajuan Internet Sehingga 300Mbps
- Ultraviolette F99, 'Superbike' Dan Motosikal Elektrik Berprestasi Pertama Buatan India
- Maxis Dipilih Tawar Perkhidmatan Internet Kepada 12,000 Kediaman Serta Pembangunan Komersial Di Pulau Pinang
- Ini Adalah Senarai Kos 1GB Data Internet Talian Mudah Alih Di 230 Buah Negara