Sebahagian Pengguna Celcom Di Kuala Lumpur Berdepan Isu Rangkaian Ekoran Banjir

Penyedia perkhidmatan rangkaian komunikasi Celcom memaklumkan, sebahagian pelanggan mereka yang berada di Kuala Lumpur berdepan gangguan rangkaian.

Ia berikutan insiden banjir yang berlaku melibatkan beberapa kawasan di dalam Kuala Lumpur.

Kawasan yang terjejas itu termasuklah Jalan Sungai Besi, Salak South New Village, Jalan Changkat Thambi Dollah, Menara Perak, Jalan Nyaman 10, Taman OUG, Bangunan Bintang, UTM Jalan Semarak, The Lion Group KL, Lot 10, Plaza Imbi, Kenanga International, Ansa Hotel dan Jalan Imbi.

Perkhidmatan yang terjejas pula adalah mesej SMS, panggilan suara dan perkhidmatan data.

Celcom memaklumkan, para jurutera rangkaian mereka sedang bertungkus lumus memulihkan rangkaian supaya perkhidmatan kembali pulih secepat mungkin.

Sumber: Celcom