[embed]https://twitter.com/myTMgroup/status/1252440925092995073[/embed]
Sebelum ini, TM telah memaklumkan kerja-kerja penyelenggaraan berkala tersebut mula dijalankan selama 5 hari bermula 17 April lalu. Berikutan kerja-kerja penyelenggaraan itu, TM mengambil langkah proaktif untuk mengoptimumkan rangkaian internet dalam tempoh penyelenggaraan. Ia bertujuan untuk memastikan gangguan perkhidmatan internet kepada pengguna adalah minima.
Dengan kerja-kerja penyelenggaraan yang telah selesai, sambungan data ke laman web dan pelayan yang dihoskan di Hong Kong dan AS kini telah dipulihkan sepenuhnya.
Dalam pada itu, TM turut menyatakan akan terus memantau perkembangan situasi semasa mengenai perkhidmatannya. Bagi pengguna yang mempunyai sebarang pertanyaan dan bantuan, anda boleh menghubungi saluran khidmat pelanggan TM.
Sumber: TM
Berkaitan
- Panel Skrin iPhone 15 Didakwa Tertiris, Perlihatkan Bezel Lebih Nipis
- OPPO A15s Kini Ditawarkan Di Malaysia, Berharga RM599
- Xiaomi Dilapor Mahu Hasilkan Telefon Boleh Lipat Kompak
- Kuo: Apple Mungkin Batal Atau Tangguhkan Pengeluaran iPhone SE 4
- Digital Nasional Berhad Akan Dikawal Selia Oleh MCMC Untuk Pelaksanaan Infrastruktur Dan Rangkaian 5G
- POCO Akan Melancarkan Model Telefon Pintar Terbaru Pada Bulan Hadapan
- realme Pintas Xiaomi Untuk Pasaran Asia Tenggara
- Sistem Tol Tanpa Palang Akan Guna ANPR, RFID
- Samsung Pertimbang Tawar Kemas Kini Keselamatan Lebih Lama
- Sistem AI "Berisiko Kepada Masyarakat" - Elon Musk, Pakar Gesa Pembangunan Dihentikan Sementara