Dengan menggunakan aplikasi My OPPO versi yang diperbaharui, pengguna dengan mana-mana peranti OPPO boleh menyertai keahlian dan menikmati manfaat menjadi ahli, mengumpul mata dan pengalaman.
Melaluinya, terdapat dua sistem mata iaitu Reward Points yang boleh digunakan untuk menebus pelbagai ganjaran, sementara Experience Points digunakan untuk menaikkan tahap keahlian. Kedua-dua sistem mata ini akan memberikan pengguna 200 mata dengan pendaftaran kali pertama dan 1 mata untuk setiap RM1 yang digunakan
Selain itu, pengumpulan mata boleh dilakukan melalui pelbagai cara. Untuk Reward Points, terdapat pelbagai aktiviti dan misi dalam aplikasi itu untuk mengumpul mata.
Bagi Experience Points, ia mempunyai empat tahap keahlian iaitu Member, Silver, Gold dan Diamond. Setiap tahap akan menerima manfaat yang berbeza dan untuk menaikkan tahap keahlian, beberapa nilai mata adalah diperlukan.
Dalam pada itu, My OPPO turut menawarkan kepada pengguna melalui perkhidmatan, diskaun istimewa, pengumpulan mata dan sebagainya. Antaranya termasuk potongan harga bagi lanjutan waranti satu tahun, diskaun eksklusif bagi aksesori, kos membaik pulih dan lain-lain.
Berkaitan
- PRU15: SPR Maklum Punca Bagi Gangguan Akses Aplikasi Dan Portal MySPR Semak
- Sistem mySIKAP JPJ Akan Tergendala Sementara Pada 9-10 Mac
- OPPO A93 Dilancarkan - MediaTek Helio P95 Dan Skrin AMOLED
- OPPO Reno5 5G Dan Reno5 Pro 5G Rasmi Dilancarkan - Android 11, 90Hz OLED Dan Pengecasan 65W
- Imej Rasmi OPPO Watch Menunjukkan Skrin Melengkung Dengan Kaca 3D
- Pangkalan Data MySPR Dengan Lebih 800,000 Pengguna Didakwa Dijual Dalam Talian
- Aplikasi MySejahtera Akan Dijadikan Platform Digital Kesihatan Awam
- OPPO Tawar Pengalaman Menggunakan Find X2 Pro Edisi Lamborghini Pada 25 Julai Ini
- OPPO A15s Kini Ditawarkan Di Malaysia, Berharga RM599
- OPPO Paten Telefon Pintar Dengan Teknologi Li-Fi, Lebih Pantas Dari Wi-Fi