Ia adalah termasuk perkhidmatan yang baik semasa pemasangan, kualiti perkhidmatan ketika digunakan, pengurusan aduan pengguna yang cepat dan tepat serta dilayan dengan baik.
Namun, pengguna tidak akan mendapat perkhidmatan yang baik jika enggan memberi kerjasama kepada penyedia perkhidmatan.
Tambahan, pengguna tidak akan dapat penyelesaian serta hak pengguna tidak terpakai jika tanggungjawab tidak dilaksanakan pengguna seperti melaporkan kepada mereka.
Segala aduan boleh dilaporkan kepada penyedia perkhidmatan terlebih dahulu dan sekiranya tidak memuaskan, pengguna boleh buat aduan di Portal Aduan MCMC.
Sumber: MCMC
Berkaitan
- MCMC Perlu Pastikan Syarikat Telekomunikasi Bagi Kualiti Perkhidmatan Terbaik - Annuar
- MCMC Turun Padang Untuk Bantu Rakyat Yang Hadapi Masalah Capaian Internet
- MCMC Ingatkan Orang Awam Agar Tidak Salah Guna Media Sosial
- Awas Mesej Tuntut Hadiah Guna Nama MCMC
- Hati-Hati Dengan Gimik Jualan Murah Di Internet - MCMC